Op het moment van het schrijven van deze blog beschik ik over ruim 29 jaar aan secretariële ervaring. Ruim 10 jaar daarvan heb ik ondersteund bij de organisatie van internationale workshops die jaarlijks nog steeds in Nijmegen gehouden worden. Mijn ondersteuning zag hierbij er als volgt uit:

  • Datum workshop vaststellen (in overleg met organisatoren);
  • Locatie vastleggen;
  • Catering regelen;
  • Begroting opstellen (in overleg met workshop coördinator);
  • Potentiële deelnemers per e-mail benaderen;
  • Ingezonden casussen verzamelen voor selectie door workshop coördinator;
  • Geselecteerde/afgewezen deelnemers per e-mail bevestigen/afwijzen;
  • Hand-outs maken van PowerPointpresentaties aangeleverd door sprekers;
  • Evaluatieformulier opstellen;
  • Badges maken;
  • Receptie verwittigen, op de dag van de workshop, dat er gasten verwacht worden;
  • Workshop mappen klaarleggen;
  • Deelnemers ontvangen;
  • Deelnemers na afloop van de workshop per e-mail bedanken voor hun deelname;
  • Evaluatieformulieren analyseren en uitkomsten terugkoppelen aan organisatoren.

Denk jij nu: “nooit erbij stil gestaan dat ik dit zou kunnen uitbesteden” of “had ik dit maar eerder geweten”? Neem dan contact met mij op door een e-mail te sturen naar: anke@nextsupportmanagement.nl. Samen kijken wij dan hoe ik jou ook kan ontlasten zodat jij meer tijd en energie overhoudt voor andere zaken zoals de groei van je bedrijf, meer aandacht voor je gezin en klanten.

Verder goed om te weten over mij. Ik heb een proactieve en gestructureerde aanpak. Ik werk klantgericht. Verder ben ik betrouwbaar, loyaal en prettig in de samenwerking.